Kundservice
Vi finns här för dig
Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar. Det gör du enklast genom att använda kontaktformuläret nedan. Det går också bra att ringa oss på 010-148 47 70 under våra ordinarie öppettider, som är vardagar mellan 09.00 - 16.00.
Kontaktformulär
Frågor och svar
Kan jag ändra eller avbryta min order?
I vissa fall kan vi ändra och/eller avbryta en order som ännu inte har behandlats. Vänligen kontakta oss via kundservice så hjälper vi dig.
Levererar ni till andra länder än Sverige?
I nuläget levererar vi enbart inom Sverige när du beställer via oss online. Du är välkommen att kontakta oss så kan vi hjälpa dig med din utlandsbeställning via kundservice.
Vilken garanti gäller för era produkter?
Napa Valley erbjuder 1 års garanti (ett fåtal undantag finns) och 3 års reklamationsrätt. Garantin gäller automatiskt i och med att du sparar ditt kvitto/faktura, som också är ditt garantibevis.
Jag har precis beställt - vad händer sen?
Efter genomförd beställning får du kort därefter en orderbekräftelse med information om ditt köp. När din order skickas från vårt lager får du sedan ett leveransbesked via E-post. I leveransbeskedet finns en spårningslänk så att du enkelt kan följa din beställning hela vägen hem till dig eller till ett ombud. Slutligen blir du aviserad via SMS när paketet finns att hämta ut eller när du kan förvänta dig en hemleverans.
Kan jag välja en annan leveransadress?
I kassan har du möjlighet att välja om du vill ha en annan leveransadress.
Hur länge gäller öppet köp?
Du har alltid 14 dagars öppet köp när du handlar hos oss. För onlineköp gäller öppet köp från datumet du fick paketet levererat eller hämtade ut det hos ditt ombud eller från butiken.
Kan jag jag delbetala mitt köp?
Du kan delbetala ditt köp med hjälp av Klarna.
Varför måste jag alltid ange en faktureringsadres?
Anledningen till att du måste ange faktureringsadress trots att du inte har valt faktura som betalsätt, beror på att det är uppgifter som bankerna kräver för att verifiera dina kortuppgifter. En säkerhetsåtgärd för att motverka kortbedrägerier helt enkelt.
Har ni alla varor på lager?
Vi strävar efter att ha så mycket som möjligt på lager, men en viss andel av vårt sortiment är beställningsvaror. Så fort vi får din order gör vi en beställning hos vår leverantör. Om leveransen skulle bli försenad eller om produkten inte längre finns tillgänglig hos leverantören kommer vi att meddela dig via E-post. I de fall produkten inte längre är tillgänglig kommer vi att kreditera köpet.